معرفی بازی | عبور «چسبنده» از جنگل
  • کد مطالب: ۱۷۶۹۴۱
  • /
  • ۱۰ مرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸

معرفی بازی | عبور «چسبنده» از جنگل

این بار به سراغ بازی ایرانی «چسبنده» می‌رویم. در این بازی شما در نقش خرگوش باید از یک جنگل عبور کنید.

این بار به سراغ بازی ایرانی «چسبنده» می‌رویم. در این بازی شما در نقش یک خرگوش باید از جنگلی عبور کنید. در مسیرتان موانع مختلفی وجود دارند و مهم‌ترین وظیفه‌ی شما این است که در طول مرحله‌های بازی به این موانع سنگی برخورد نکنید.

هرچه مسافت بیشتری را طی کنید امتیاز شما افزایش می‌یابد. با طی کردن مسافت بیشتر، زمین‌های بازی و شخصیت‌های دیگر را به بازی فرا خواهید خواند.

در این بازی، برای راحت‌تر طی کردن مسیر، می‌توانید قدرت‌های آبی‌رنگ را بگیرید و قدرت تخریب کردن موانع را برای خود فعال کنید.
روند بازی اصلا پیچیده نیست و در مجموع، دو مسیر موازی را در بالا و پایین صفحه می‌بینید.

خرگوش بازی در هر مرحله روی یکی از این مسیرها در حرکت است. حالا اگر دیدید که سر راهش مانعی قرار دارد، باید صفحه موبایل را لمس کنید تا پیش از اینکه به مانع برخورد کند، مسیرش را تغییر دهد.

البته به جز مانع‌ها، جایزه‌هایی هم در راهتان قرار می‌گیرند که باید خرگوش را به سمت آن‌ها بفرستید تا با جمع کردنشان بتوانید برای خودتان سپر بسازید یا قدرت‌هایی را به‌دست بیاورید که به شما کمک کند موانع سر راهتان را از بین ببرید.

بازی ۴ مرحله دارد و شما باید در هریک از این مرحله‌ها تا جایی که می‌توانید پیش بروید و رکورد بهتری را در طی کردن مسیر ثبت کنید.

هرقدر بیشتر در مسیر جلو می‌روید، مانع‌های بیشتری هم در مسیرتان قرار می‌گیرند که عبور از آن‌ها سخت‌تر می‌شود و باید دقت و سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.